MENAKJUBKAN!!!Bagaimana nenek ini menyanyangi cucunya.(FOTO / VIDEO)

Kasih sayang ibu dan anak sesuatu yang ajaib yang sukar untuk digmbarkan. Ianya sesuatu yang berkekalan dan tidak pernah lenyap walaupun bermacam ujian menguji jiwa. Demikian kisah kasih sayang seorang ibu terhadap anaknya sehingga beliau meletakkan sepenuh level perasaan sayang terhadap cucunya. Carmen Baugh seorang pesara yang berusia 66 tahun itu, begitu teruja dengan cucu-cucunya sehinggakan beliau mengubah setiap ruang di dalam rumahnya dengan pelbagai dekorasi gambar cucu- cucunya.

pakaian, kusyen dan kertas dinding
sumber: Spoonflower.com
Carmen mendapat idea untuk melakukan sehingga rumahnya dengan wajah cucunya apabila dia berpindah dari Charlotte Douglas ke Raleigh. Menurut Carmen cucu- cucunya adalah kebanggaan dan kegembiraannya dan itu adalah punca utama dia mendekorasikan kesemua gambar mereka di setiap ruang rumahnya seperti dinding, kusyen dan langsir. Bahkan pakaiannya juga turut ditampal dengan gambar cucu- cucunya.
 kertas dinding
sumber: Spoonflower.com
Jadi, daripada hanya melekatkan bingkai gambar cucu- cucunya, dia membuat keputusan untuk menghasilkan sendiri kertas dinding khas menampilkan lebih 30 gambar yang berbeza daripada mereka. Teruja dengan itu, beliau mengambil keputusan untuk turut mendekorasi kain untuk langsir dan kusyen dengan corak yang sama , dan kemudian menggunakannya untuk membuat bajunya juga.

langsir
sumber: Spoonflower.com
Idea Carmen mendapat sokongan daripada suaminya yang turut menyanyangi cucu- cucu mereka. namun, idea ini sedikit sebanyak mendapat tindakbalas kurang memuaskan daripada tetangganya. Bahkan kakaknya sendiri menyatakan ianya suatu yang gila dan menyuruhnya menanggalkan foto- foto tersebut. namun, carmen tetap berkeras dengan pendiriannya.

tuala
sumber: Spoonflower.com
Anaknya Kristin, 40 dan suaminya Scott menyatakan perasaan terkejut apabila kali pertama melihat dekorasi gambar- gambar tersebut. Namun, mereka kembali seronok apabila anak- anak mereka melihat dekorasi tersebut dan menjerit teruja "wah, itu saya!!''




 selamat membaca!!!