Ramalan Palsu Germany Vs Spain Si Paul Sotong Kurita

Minggu nie tak habis-habis orang cakap pasal ramalan si paul sotong kurita. Nak percaya tu taklah... ramalan je kan walaupun sesetengah orang mendakwa 80 peratus ramalan si paul nie dah menjadi kenyataan. Wah... makin glamour la si paul nie dari kaka, dan bintang-bintang bola sepak yang lain.

Hari nie pun dalam surat khabar terutamanya berita harian menunjukkan bahawa si paul memilih Spain. Tapi diorang tak tau... dalam hal sebegini.. sesetengah orang akan cuba mengubah dan memanupulasikan fakta supaya banyak yang membuat bidaan terhadapa Spain... So, bila dah macam nie... untung free la bookies-bookies tu kalau Germany yang menang


Cuba check dengan paper berita harian... sama tak?




Yang diubahsuai!


huhu macam2 org ambik kesempatan yer..hukhuk....


Yg ni lak ape cer haha.....